INHOUDSOPGAVE
- Afspraken tussen CCC en VDP
- 1: Gemachtigde
- 2: Gegevens
- 3: Software installaties
- 4: Servicedesk issues
- 5: Printers
- 8: Hardware
- 9: Standaard wijzigingen
- 10: Netwerk issues
- 11. Scan to Email
Afspraken tussen CCC en VDP
- Wijzigingen dienen altijd aangevraagd te worden via een gemachtigd contactpersoon.
1: Gemachtigde
Zie gripp, hoofd contactpersoon:
2: Gegevens
Zie Bitwarden
3: Software installaties
Het Installeren van programma's kan via de selfservice portal (ME), mocht het pakket hier niet in staan zal dit aangevraagd moeten worden door een van de contactpersonen - let wel! melden dat de doorloop tijd xxx kan zijn.
4: Servicedesk issues
4a: Accounts (In dienst)
- Dit wordt geregeld via de normale procedure van gebruikers aanmaken in de VDP portal
CCC Maakt geen gebruik van de standaard 'Directory' groepen om rechten te krijgen tot bepaalde mappen op de shares, deze rechten worden uitgedeeld via 'Organisational Groups' omdat CCC wil werken met 'Functiegroepen'. Dit ziet er als onderstaand uit:
Rechten kunnen herleid worden aan de hand van onderstaand tabel:
4d: Fortigate VPN
Via onderstaande instellingen in de FortiClient (configuratie wordt via ME in de FortiClient VPN gepusht)
Server: sslvpn.ccc-engineering.com (de server kan nog veranderen naar .nl)
Port: 444
Enable Single Sign On (SSO) for VPN Tunnel
Enable auto-login with Azure Active Directory
5: Printers
8: Hardware
8a: Standaard
9: Standaard wijzigingen
10: Netwerk issues
11. Scan to Email
Scan to Email kan ingesteld worden via onderstaande instellingen:
- Bewerk de scan to email connector in office 365, zet hier het publieke IP adres in van de locatie
- Op de scanner stel je deze als onderstaand in (negeer de POP instellingen, dit betreft SMTP):